Fremtiden er samtalebasert: Oppdag det nyeste innen voice-bots

Bli med på vårt frokostmøte om voice-teknologi og finn ut hvordan en voice-bot kan bidra til økt kundetilfredshet i din bedrift.

Fremtiden er samtalebasert: Oppdag det nyeste innen voice-bots

Bli med på vårt frokostmøte om voice-teknologi og finn ut hvordan en voice-bot kan bidra til økt kundetilfredshet i din bedrift.

Ønsker du å lære mer om hvordan voice-bots kan forbedre kundereiser og selvbetjening i din bedrift? Sammen med våre dyktige venner i boost.ai inviterer Avo deg til en morgenstund med hands-on testing, praktiske eksempler og inspirasjon fra AI-eksperter.

Dette seminaret er for deg som jobber med digitalisering eller kundeservice, eller bare er nysgjerrig på bruk av AI i forbindelse med kundeopplevelse. Velkommen til en hyggelig frokost med rykende fersk kaffe og det nyeste innen samtalebasert AI!

Skjema for påmelding finner du her.

Hva kan du forvente?

  • Prøv selv: Test oppsett av voice-bots og se hvor enkelt det er å komme i gang
  • Innsikt og inspirasjon: Lær hvordan voice-teknologi kan forbedre kundeopplevelsen i din bedrift
  • Reelle eksempler: Vi gir deg eksempler på hvordan voice-teknologi kan utføre handlinger på vegne av dine kunder, rute dem til riktig agent eller gjøre dem mer selvstendige

Hvorfor bør du delta?

I dag er voice-teknologi en av de sterkeste trendene innen kundeservice og selvbetjening. Visste du for eksempel at en voice-bot kan autentisere brukere via Vipps eller BankID? Det åpner dørene for handlinger som å booke, avbestille, søke opp informasjon eller gjøre endringer – alt gjennom tale.

Høres dette ut som noe for deg eller din bedrift? Antall plasser er begrenset, så meld deg på i dag.

Praktisk informasjon

  • Når: Torsdag 6. Februar 2025, kl 08:30 til 11:00
  • Hvor: Avo Consulting, Schweigaards gate 16, Oslo
  • Pris: Gratis

Vi gleder oss til å se deg!

Snakk med oss

RPA
Et dataprogram/robot som etterligner nøyaktige handlinger gitt av en person, som å klikke på en knapp eller skrive i et tekstfelt.
rpa, robot process automation, robotprosessautomatisering
Agile
En smidig tilnærming handler om å sette en organisasjon i stand til å svare på endringer i forutsetningene for egen virksomhet raskt.
smidig metodikk, smidig utviklingsmetodikk
UX
Kreative prosesser i produktutvikling der brukeren og dens opplevelse av produktet settes i fokus
ux design, user experience, user experience design